Söndagen

Idag var mamma och jag på julmarknaden i gammal Enskede. det var rätt mysigt som vanligt...
Vi hittade i alla fall dvs kakor och godis.

Efter det fick mamma köra ut mig till stallet, och där är det förstår också mysigt. Alla höll tyyp på att jul pynta så Linn och Matilda gjorde också det. Jag bestämmde mig för att hjälpa Linni. Vi klätrade runt där på box dörren och pyntade, haha. Jag måste säga att Linn var lite smiidigare än jag, jag är rätt klumpig.

Sorry för att bilderna är lite suddiga


Söta lilla Kaddet



Linni bestämer sig för att Salto vill ha en puss, haha nä dom förökte få värsta posen


Linns sköthäst Salto


Linns julpynt till Salto


Matildas julpynt till Philip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0