Skolan

Skolan idag var bra. Först på morgonen hade vi gympa och vi spelade Lacross (stavning? typ). Det är nog den ända sporten jag verkligen inte gillar. Jag är lite rädd för att slå någon i huvudet med den där raketgrejen man håller i.
 Efter gympan satt jag och Emma och snacka lite. Dom andra hade gått och hämtat sina böker i skåpen men jag hade renad mina böcker i väskan.

På SV så gjorde vi klart dekacr films teater förhöret. Haha det lätt kul.

Innan lunch har vi slöjd och jag fick tillbacka örngottet jag sydde. Fick betyget "Helheten OK", vet inte riktigt hur jag ska tolka det..?

På lunchen var det tänkt att jag och Matilda skulle möta upp Emelie och Linn men det vissade sig att båda var sjuka.:(trissssssssst

Resten av dagen var rätt mycket som förmiddan. Fast rasten mellan No och mentorstiden var kul den är rätt lång så jag, Matilda och Felicia satte oss i No korridoren  och chilla lite.


Sedan åkte jag och Matilda hem med Bussen och nu sitter jag här just precis som igår med läxor upp till kindbenen hahha.

Mer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0