Skolmåndagen

Jag hatar måndag mornar! Gissa varför, jo jag börjar skolan 08.10 med GYMPA. Det är inte riktigt rätt att tvinga upp folk så tidigt efter en helg bara för att ha konditions (stavas?) träning. Helt freeki

Aja vi hade svenska nästa lektion och jag och matilda kom yte lite försent= 3min, alltså inte mycket. Vi har typ så att man ska läsa hela tiden så det är skönt man behöver inte anstränga sig för mycket, haha.
Alla lektioner ser ju unifär lika ut så ska inte skriva om dem.

Efter skolan stannade jag och Matilda kvar en stund och väntade på att pappa skulle komma och hämta oss och köra hem oss, för att fortsätta plugga. Visst är det lyx med en privatchufför i form av en pappa.



Nu har det bara varit plugg resten av dagen TRIST men That´s life

Hoppas ni har haft en braih dag!? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0