Skoltisdag

Idag är det en månad kvar tills jag fyller 14 Jippi!!!!

Jag började skolan 8.10 idag och skolan var väl ok. Ni vet hur det är...

Men efter skolan gick jag och Matilda hem till henne och "gjorde" läxorna. Dem låg väl mest där och såg fina ut, haha. Men efter ett tag kom Emelie också. Vi hade kul ihop och stackars Emelie och Matilda fick stå ut med mitt flummande och gapskrattande. Förlåt till er tjejer, haha.

Så kom jag hem och gjorde läxorna som inte blivit gjorda hos Matilda= noll.


Felicia som aldrig vill va med på bild


Matildas välstädade skåp, önskar mitt skåp hade en privat städare kankse Matilda, haha nä jag får skärpa till mig


Emelie, som jag senare ritade halva fjortisstreck på, stakars emelie


Matilda "rockar loss" haha


Emelie som tänker "Haha matilda är lite knasig haha"


Hoppas ni har haft en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0