Fina personer

När man går in på blogg.se så ser man en annons om hur en förebild ska vara och typ beskriv din vän eller något så jag tänkte skriva om några fina tjejer här.

Linn Karjalainen
Är en person som man vet att man alltid kan lita på och alltid lyssnar.

Felicia Jamai-Haitot
Knasig!!! Men det är det som gör henne så speciell och så himmla kul. Bättre polare kan man inte ha!<3

Emelie Edlund
Är nog den person som är mest ärlig. Hon är sig själv och står ut på ett bra sätt.

Matilda Messen
Är lugn och samtidigt knäpp. Hon kan alltid komma på sätt att göra en glad.

Jag har valt ut någon egenskap hos några av mina närmaste vänner, det är en egenskap som jag tycker är viktig hos dem!

Love

Kommentarer
Postat av: Emelie :)

awww Tack Ellen <3

2010-03-20 @ 00:10:06
URL: http://emelieedlund.blogg.se/
Postat av: Felicia :D

HIHIHI VAD SKA MAN GÖRA MAN E VEM MAN E ;)

TACKAR ELLEN SIS <3

2010-04-11 @ 18:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0